19 December 2008

Blogger Bengawan part 2

Joell : "Tak pasang nduwur dewe rapopo to Don?"
Dony : "ra masalah Njul, wong blog2mu dewe kok ,ning aku melu nampang ya.."

Masih dalam rangka memantabkan pondasi komunitas blogger Solo, acara tengthengcrit (thenguk-thenguk crito) kali ini membajak rumahnya mas Blontank. Kiranya saya ndak usah berpanjang lebar merangkai kata-kata disini, karena saya yakin pasti bakal ada cah bloger Bengawan lain yang akan mereview acara tersebut dalam postingan di blognya. Pada intinya malem ini telah didapat kesepakatan buat acara launching komunitas bloger Bengawan, detailnya gak usah saya sebutkan disini lah…

Yo wes buat sampeyan cah bloger Bengawan yang kemaren kebetulan ndak bisa hadir, ini saya ada oleh-oleh sedikit gambar, semoga bisa mengobati kekecewaan hati sampeyan semua *halah…


Blontank : " Nek arep nang nggilingan arah kono mau lho cah..."

Andy MSE : " Celeng ki, mumet aku mambu kelekmu Tank... "



Jauhary Multiply : " Lumayanlah adoh2 tekan kene oleh kacang..."


Kurnia : " Tak alih profesi dadi bakul pelem wae po ya..."


Ben diarani serius rembugan, padahal sebenere iki lagi nonton Gundam...


Blontank : "lha kok dihidden barang ki foldermu kuwi isine opo to?"
Andy MSE : "lha yo genah Asia Carerra collection no, padake kurnia wae koleksi gundam.."

35 comments:

suryaden said...

hidup bengawan

biar mudah disosialisai UU ITE yo mas,
sosialisasi terus tapi nggak ada yang jadi sosialis,
so sial

ngaciiir wae lah

Dony Alfan said...

Foto jepretanku sing pak Blontank pas nunjuk2 kuwi apik to? Fotografer-e bagus soale, haha

kurniaa said...

ha ha ha...
akhirnya, ada yang bisa posting foto kopdar juga... tak import nak kentingan ya poto2ne...

Andy MSE said...

haiyyah... ndancuk kok ngopi-maste...

masHendri_cakep said...

Yessss....., aku kefoto..... ngganteng dhewe.....hahahaha

ressay said...

wah iki aku ra melu. lha wong ra mudeng enek ketemuan.

Andri said...

Ra mlebu TA TV to njul?Acara berkelas nasional kayak gini gak afdol yen gak masuk tipi.

gedeblog said...

wahhh, asik kiii..sayang aq ra melu , sih kesel banget ....., kapan ki kopdar nehh

afie said...

kethok guyup tenan. trims foto2ne

cerita senja said...

wah yo jelase poto nduwur dewe sing sisih tengen kuwi potone sampeyan to?
pantes piyee ngono.
(ra wani ngomong nek elik wupss)
*ndekem ning kulkas*

btw: selamat buat blogger bengawan, semoga tetap jaya!!horee
*bengok2 seko njero kulkas*

badoer said...

walah fotone yo mung kuwi-kuwi thok je.. apa ora mboseni :D

`.¨☆¨geLLy¨☆¨.´ said...

wuih Blogmu tambah kEreN joeLL,, muup baru mapir kih Hik :D

tibuk apa sekarang joeLL ^_^

picnya KeReN ,,
kacangnya au ,,

rezKY p-RA-tama said...

wih2,,,kok ada tulisan asia carerra sih,,heheheheheh



kabur .......

university said...

wah... asyik ya kumpul2

bias said...

airnya mengalir sampe jaoh, sejauh manakah bengawan.org sekarang :D

wah aku kok ra kepoto ya :D

suwung said...

pengen gabung piye carane yo?

mas mas blontank ki opo mbiyen pemain teater yp?

Tukang Nggunem said...

@ Suwung :
Sampeyan gabung anng milis iki http://groups.google.com/group/bengawan

Mengko anng kono rak ono keterangane...

GOMBLOH said...

wueleeh wueeleh aku ga dundang toh..

Salam KoMpaaak

GOMBLOH

Achiles™ said...

kiayaknya bakal ada komunitas blogger baru nie..seep deh..siap dukung dari belakang..

NdesO said...

Blogger2 daerah banyak yg kumpul2 ya? Di kotaku kok belum ya? Tp meskipun ada, g akan ikut dah aku :))

Haris Firdaus said...

foto nduwur dhewe ki maksude opo? kok cuma itu yang objeknya sadar kamera? ha2.

pingin ngeblog said...

Salam KOMPAG (niru kaose mase kae..)dari Batam.

tyarr said...

asia carrera apa sih sik tak golekane... he..he matur nuwun mas..

Judith said...

Wakakakakk .. giiit, kata2ne lucu! Okeh peserta seng rupane kembar yo Git?

Good luck ya buat Blogos :)

annosmile said...

lengkap mas laporane ^_^

Kios Info said...

maknyuss repurtnya bozzz

junjungpurba said...

seru ya ngumpul2 kek gitu:D

Prie said...

Asliii... sueeneng ndelok kumpul2 blogger koyo nang gambar kae. Sayang, ra ono sing ngajak aku kumpul... (eh ono dink.., bojone nek bengi, hehehe....).

mr.bambang said...

Kok Kayaknya pernah liat kawos itu ya...

ressay said...

kapan nih kita mengudara di TA TV?

sayurs said...

acara opo kuwi mas, kok aku ga dikabari...

harry said...

wuih poto nyang atas mirip al pacino pakde.....

tyas said...

Congrats Blogger Bengawan...!

marsudiyanto said...

Selamat Tahun baru 2009.
Semoga Sukses apa yang direncanakan...

midpoint said...

comen di setujui ora ya..2012 kiye

 
;